Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. We zullen de klacht bekijken en proberen een passende oplossing te vinden.
Ons e-mailadres: info@biologischetoko.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen beantwoorden. Moct het langer duren, dan laten we dit weten.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Biologische Toko bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Ons e-mailadres: info@biologischetoko.nl
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen beantwoorden. Moct het langer duren, dan laten we dit weten.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Biologische Toko bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).